Somogy Is Lehet Más

Az LMP Somogy megyei blogja, a Balatontól a Dráváig, Zalától Tolnáig és Baranyáig szintén Lehet Más a Politika! Igen lehet, Somogy megyében is lehet részvételi a demokrácia, igazságos a társadalom és fenntartható a fejlődés!

Fontos Tudnivalók

Gyere Tovább

Bookmark and Share

Fotók

Feliratkozás

Friss topikok

  • Fecikun: Hello! Igen indulunk, most vasárnap lesz megyei közgyűlés Kaposváron ahol megtárgyaljuk a részlete... (2010.08.04. 23:18) Szia!

Bemutatkozik Felder Frigyes, az LMP kaposvári listavezetője

2010.09.17. 01:35 Fecikun

A következőkben Felder Frigyes kaposvári önkormányzati listavezetőnk bemutatkozását olvashatjátok:

1981-ben születtem Kaposváron, 29 éves vagyok.

 

Az általános- és középiskolai tanulmányaimat itt folytattam, majd az Eötvös Lóránd Tudományegyetemen hallgattam szociológiát.

 

Az egyetem alatt részt vettem egy a Budapesti Gazdasági Főiskola megbízásából készült tanulmány elkészítésében, mely az önkormányzatok infokommunikációs felszereltségét vizsgálta, valamint közreműködtem egy magáncég adatbázis építésében, ahol a magyarországi foglalkozások szociológiai elemzését állítottuk össze a 2001-2006. közötti időszakra.

 

2008-ban sikeres államvizsgát tettem, majd barátnőmmel külföldre költöztem. Egy év ottani munkavégzés után úgy döntöttünk, minden nehézség ellenére Magyarországon szeretnénk élni és boldogulni. Hazajöttünk Kaposvárra, ahol közös vállalkozásba fogtunk néhány barátommal. Jelenleg is ebben az informatikai vállalkozásban tevékenykedem.



A politika gyermekkorom óta foglalkoztat, a korral azonban egyre inkább kiábrándultam belőle. Elkeseredettségem az egyetemi éveim alatt temetett be teljesen, amikor közelebbről is megismerkedhettem a jobb- és baloldali politikai elit fiatal generációjával, és úgy gondoltam, nem akarok közéjük tartozni.

 

Az LMP-ről, mint pártról, 2009 végén hallottam először. A párt gyökereit jelentő mozgalom értékeivel, szellemiségével már korábban tisztában voltam, hiszen tagjai között egyetemi csoporttársaim, tanáraim, és életem egyéb meghatározó személyiségei is megtalálhatók voltak. Ez nagy mértékben hozzájárult ahhoz, hogy én is csatlakoztam ehhez a csapathoz. Hiszem és remélem, hogy közös erőfeszítések árán olyan irányzatot sikerül behoznunk a magyar politikai életbe, mely nem a rövidtávú politikai haszonszerzést tartja elsődleges céljának, hanem a hosszú távú, szakmai diskurzuson alapuló építő jellegű politikát. Külön öröm számomra, hogy a tavaszi országgyűlési választásokon a kaposváriak több mint 8 százaléka erre adta a voksát.

 

Ezekkel a célokkal vágtam neki az országgyűlési választásoknak, és ezt az irányt szeretném képviselni a kaposvári képviselőtestületben, amennyiben az LMP listavezetőként bizalmat szavaznak nekem, mert meggyőződésem, hogy csak ez az út vezet előre.

 

Felder Frigyes

Szólj hozzá!

Címkék: politika a választás kaposvár más frigyes lehet önkormányzati lmp listavezető felder

A bejegyzés trackback címe:

https://lmpsomogy.blog.hu/api/trackback/id/tr842302183

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása