Somogy Is Lehet Más

Az LMP Somogy megyei blogja, a Balatontól a Dráváig, Zalától Tolnáig és Baranyáig szintén Lehet Más a Politika! Igen lehet, Somogy megyében is lehet részvételi a demokrácia, igazságos a társadalom és fenntartható a fejlődés!

Fontos Tudnivalók

Gyere Tovább

Bookmark and Share

Fotók

Feliratkozás

Friss topikok

  • Fecikun: Hello! Igen indulunk, most vasárnap lesz megyei közgyűlés Kaposváron ahol megtárgyaljuk a részlete... (2010.08.04. 23:18) Szia!

Bemutatkozik Jordanics András, donneri képviselőjelöltünk, a városi lista második helyezettje

2010.09.17. 02:10 Fecikun

A következőkben Jordanics András, Kaposvár 5. számú evk. képviselőjelöltjének bemutatkozását olvashatjátok. András második a kompenzációs listánkon, kellő számú szavazat elérése esetén az igazi zöld közlekedéspolitika megvalósításáért fog küzdeni a városi közgyűlésben. Szabadidejében könyvtárban kutat és olvasgat. Szeret pipázni, érdeklődési köre saját bevallása szerint: a történelem, a politika és a nők!

Jordanics András vagyok, 1982-ben születtem Kaposváron.

 

A Táncsics Mihály Gimnáziumban érettségiztem, majd a Pécsi Tudományegyetem Bölcsészettudományi Karán politológusként végeztem. Szakterületem a közlekedéspolitika, valamint minden olyan közpolitikai kérdés, mely közvetlenül érinti a városlakók hétköznapjait.

 

Az LMP-hez a tavaszi választásokat követően adtam be csatlakozási kérelmemet. Azért szimpatizálok a párttal, mert úgy vélem, közlekedéspolitikai elképzeléseim iránt nyitott, fiatal, dinamikus társaság, akikkel jó egy csapatban dolgozni. 

 

Az egyetem elvégzése után megtapasztaltam, milyen diplomásként munkanélkülinek lenni Kaposváron. Minden nehézség ellenére ebben a városban maradtam, a menekülés helyett a cselekvést választottam: részt vettem az LMP kaposvári munkahelyteremtő programjának kidolgozásában. Lokálpatriótaként jövőmet csak szülővárosomban tudom elképzelni, és erre biztatok minden kaposvárit. Ezért fontosnak tartom, hogy a munkahelyteremtés hiteles és hangsúlyos képviseletet kapjon a városi képviselőtestületben.

 

Az LMP fiatal, tettre kész csapatában mindannyian azért dolgozunk, hogy a jövő, mely sokunk álma, ne maradjon a múlt adósságainak zálogában, hanem tudjuk és merjük együtt kiváltani!



Hiszem, hogy együtt megmutathatjuk, tudunk változtatni abban, amiben szükséges, hogy még eredményesebb legyen városunk!

 

Jordanics András

Szólj hozzá!

Címkék: politika a választás andrás kaposvár más lehet önkormányzati lmp képviselőjelölt jordanics

A bejegyzés trackback címe:

https://lmpsomogy.blog.hu/api/trackback/id/tr142302205

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása