Somogy Is Lehet Más

Az LMP Somogy megyei blogja, a Balatontól a Dráváig, Zalától Tolnáig és Baranyáig szintén Lehet Más a Politika! Igen lehet, Somogy megyében is lehet részvételi a demokrácia, igazságos a társadalom és fenntartható a fejlődés!

Fontos Tudnivalók

Gyere Tovább

Bookmark and Share

Fotók

Feliratkozás

Friss topikok

  • Fecikun: Hello! Igen indulunk, most vasárnap lesz megyei közgyűlés Kaposváron ahol megtárgyaljuk a részlete... (2010.08.04. 23:18) Szia!

Bemutatkozik Kutas Viktor, Kaposvár 7. sz. evk. képviselőjelöltje, a lista negyedik helyezettje

2010.09.17. 15:53 Fecikun

Kutas Viktor környezetmérnök, az LMP somogy megyei koordinátora, az Országos Politikai Tanács tagja. A lista negyedik helyéről fut neki a választásnak. A képviselőtestületben a környezetvédelmi érdekek érvényesítéséért fog küzdeni.

1983-ban születtem Kaposváron. A gyerekkori tanulóévek után, melyeket a Kisfaludy és a Munkácsy iskolákban töltöttem, a Budapesti Műszaki Egyetemre nyertem felvételt, ahol környezetmérnöki diplomát szereztem.

 

Az egyetem mellett gyakornokként másfél évig dolgoztam a MTA Világgazdasági Kutatóintézetében, fő kutatási témám a nemzetközi segélyezés volt.

 

2009 ősze óta Segesd térségében, barátaimmal közös vállalkozásunkban dolgozok.

 

Az egyetemi éveim vége felé kezdtem részt venni civil szervezeti akciókban. Kezdetben az Egyetemi Zöld Körrel szerveztem kisebb környezetvédő, szemléletformáló megmozdulásokat, ahonnan aztán egyenes út vezetett az LMP-hez.

 

A zöldpárthoz 2008 nyarán kerültem, ahol megtaláltam azt a csapatot, akik közösségi érdekekből hajlandóak tenni a szegényekért, a környezet védelméért, az igazságosságért. Az LMP-ben több tisztséget betöltöttem, jelenleg az Országos Politikai Tanácsban tevékenykedek.

 

A 2010-es önkormányzati választásokon lakóhelyemen, Kaposvár 7. számú egyéni választókerületében indulok. Kérlek, ha tájékozódtál programunkról és egyetértesz céljainkkal, támogass szavazatoddal!

 

Kutas Viktor

Szólj hozzá!

Címkék: politika a választás viktor kaposvár más lehet önkormányzati kutas lmp képviselőjelölt

A bejegyzés trackback címe:

https://lmpsomogy.blog.hu/api/trackback/id/tr562303432

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása